Thursday 7 February 2008

Συλλογή μαντινάδων Μιχάλης Στεφανάκης (Πεύκος Βιάννου)














































Μ' αρέσει να χαμογελάς

για μένα έχει αξία

στο γέλιο σου εγνώρισα

κι εγώ την ευτυχία
Με την ελπίδα πως μπορεί

να 'ρθείς στα όνειρά μου

όταν κοιμούμαι ανοιχτή

έχω την αγκαλιά μου
Aν σμίξουνε τα χείλη μας

θάνε η στιγμή μεγάλη

γιατί θα λέει σ΄αγαπώ

η μια αναπνοιά στην άλλη.
Κουράστηκα να σ' αγαπώ

βιόλα μου μυρισμένη

κι άλλος από τους κλώνους σου

τις μυρωδιές να παίρνει
Aν μ' αγαπάς να μην το πείς

άστο βαθειά κρυμμένο

όταν φιλώ τα χείλη σου

ν' ανοίγουν να το παίρνω
Άν σ' έκανε όμορφη ο θεός

εγώ χα το χατήρι

για να μου πέψει βάσανα

και πόνους να με φθείρει
Η ομορφιά σ' ένα κορμί

αμοναχή δεν φτάνει

στη βιόλα αξίζει τ' άρωμα

και η μυρωδιά που βγάνει
Μισώ τονε τον χωρισμό

μα δεν τον καταριούμαι

γιατί βαστά ότι αγαπώ

κοντά του και φοβούμαι
Πές μου πως θές να εκδηλωθεί

η αγάπη μου για σένα

θές να γελώ ή προτιμάς

τα μάτια μου κλαμένα;
Πές μου πώς θές το σ' αγαπώ

μικρή μου να σου λέω

πώς θές να συνοδεύεται

με γέλιο ή να κλαίω;
Κάμε την Θεέ μου θάλασσα

κι εμένα βράχο κάμε

ή ξερονήσι μια ζωή

στην αγκαλιά της νά 'μαι
Κάμε την Θεέ μου θάλασσα

κι εμένα ακρογιάλι

να σβήνει και να ξεψυχά

στην εδική μου αγκάλη
Θεέ μου και κάμε με δεντρό

κι εκείνη κάμε χώμα

ν' αγκαλιαστούν οι ρίζες μου

με το δικό της σώμα
Θεέ μου μια χάρη σου ζητώ

κι όχι δική μου, ξένη

να βλέπω εκείνη π' αγαπώ

να ζεί ευτυχισμένη
Ζήτα φεγγάρι του Θεού

που 'σαι κοντά μια χάρη

την ομορφιά τσ' αγάπης μου

ο χρόνος να μην πάρει
Πές μου φεγγάρι αν τηνε δείς

σ' άλλη αγκαλιά όταν μπαίνει

αναστενάζει; κλαίει; πονεί;

ή νοιώθει ευτυχισμένη;
Κατέχω το φεγγάρι μου

πως σού 'χω γίνει βάρος

μα και να πω τα μυστικά

δεν έχω αλλού το θάρρος.

Φεγγάρι μου χαμήλωσε

ανάδια σου να κάτσω

να σε γεμίσω στεναγμούς

μέχρι να σε χορτάσω
Ανε ποθάνω δώς μου φώς

Θεέ μου για λίγο μόνο

για να μπορώ σαν κλαίει αυτή

να την ποκαμαρώνω
Όταν ποθάνω θα γυρνά

με μάτια δακρυσμένα

γιατί θα νοιώθει πιο νεκρή

πιο μόνη κι από μένα
Όταν ποθάνω μυστικά

θα με μοιρολογάσε

γιατί θα νοιώθεις μοναξιά

σ' όποια αγκαλιά και νάσε


 




























WSEAS. Bogus emails from Bogus Slanderous Professors, bogus blogs and real academic crime

WSEAS and Bogus emails from Bogus Professors

Here is the Truth

I like also the WSEAS Conferences in the University of Harvard

The WSEAS Students opened a very nice Blog for Environment, but your blog is much better

No comments: