Thursday 7 February 2008

ΣΦΑΚΑ, ΣΗΤΕΙΑΣ, ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ, ΣΦΑΚΑ. ΤΟΥΡΛΩΤΗ, (Sfaka, Tourloti, Mochlos, Moxlos, Lastros)


Όπου κι α μπάω κι α βρεθώ δε φεύγει
απ'το μυαλό μου

ο τόπος που γεννήθηκα, η ΣΦΑΚΑ, το χωριό μου!




"Κάμετε κλικ με το μποντικό ίδια 'παέ και μπείτε γερά-ερά στην ιστοσελίδα τση
ΣΦΑΚΑΣ:"

ΣΦΑΚΑ, ΣΗΤΕΙΑΣ, ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ, ΣΦΑΚΑ

ΜΟΧΛΟΣ, ΣΗΤΕΙΑΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ (also) --γειτονικά χωριά μας: ΤΟΥΡΛΩΤΗ,
ΜΥΡΣΙΝΗ, ΛΑΣΤΡΟΣ (Tourloti, Mochlos, Moxlos, Lastros) πρέπει να τα αναφέρουμε
και αυτά.



Δεν θα τη λέγαμε επίσημη ιστοσελίδα, όμως την έκανε επίσημη τα πολλά σας
τηλεφωνήματα και ο ενθουσιασμός σας. Μας κάλεσαν στο τηλέφωνο Σφακιανοί από την
Αμερική, από την Γερμανία, το Βόλο, τον Πειραιά κ.ο.κ. και μας συνεχάρησαν κάτι
το οποίο ξεκίνησα ερασιτεχνικά ακριβώς την ημέρα του Τιμίου Σταυρού (ημέρα
αναφοράς για τους απανταχού της γης Σφακιανούς).



Αγαπημένοι μου χωριανοί τα ενθουσιώδη τηλεφωνήματα σας είναι πολύ μεγάλη ΗΘΙΚΗ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ. Στείλτε μας όμως παλιές φωτογραφίες, και άλλο υλικό για να το
δημοσιεύσομε "ντελόγο"



 



 




WSEAS. Bogus emails from Bogus Slanderous Professors, bogus blogs and real academic crime

WSEAS and Bogus emails from Bogus Professors

Here is the Truth

I like also the WSEAS Conferences in the University of Harvard

The WSEAS Students opened a very nice Blog for Environment, but your blog is much better

No comments: